maandag 23 september 2013

Wat zorgt ervoor dat je contact maakt met je eigen binnenwereld?

Deze week sprak ik iemand die “heel erg positief geraakt was door” een product, maar hij was niet bereid om er iets voor te betalen. Zijn opmerking liet een gevoel van verwarring bij mij achter, want het leek me volledig tegenstrijdig. Iets wel heel erg mooi en fijn vinden, maar niet bereid zijn om er iets van waarde tegenover te stellen. Ik besloot na enige overdenking om me niet tot enige discussie te laten verleiden en heb hem vriendelijk bedankt voor zijn feedback.
Mijn lichaam, mijn gevoel en mijn verstand gaven me signalen van ongenoegen en verwarring. Mijn besluit was haarscherp: loop weg en neem afstand! Terwijl de “buitenwereld” mij verleidde tot een discussie, gaf mijn “binnenwereld” mij andere signalen. Aan mij de beslissing waar ik naar wil luisteren en welke frequentie ik het luidst en duidelijkst door laat komen: die van buiten of die van binnen? Op welke signalen vertrouw jij het meest: die van anderen of die van jezelf?
Zet je antenne op je eigen kanaal en je kijkt elke dag naar je favoriete programma’s!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten