dinsdag 9 juli 2013

Welke interessante ontwikkeling ga je toevoegen aan je eigen boek?

Is het je ooit opgevallen dat in de momenten waarop het erom spant in je leven, je de grootste doorbraken maakt en je echt voelt dat je leeft? In die momenten kom je ook in contact met wat echt belangrijk voor je is en de redenen waarom je leeft!

Ikzelf had deze week zo’n ongelooflijk spannend moment. Ik werd echt getest in het behouden van mijn rust en het varen van mijn eigen koers terwijl “alles” leek tegen te zitten. Ik ben geslaagd voor de test en ik ben trots op mezelf. Maar ik had het niet gekund zonder de hulp en de morele support van anderen. Ik heb geluisterd, gedeeld, geoefend en al mijn dienaren in werking gezet (lichaam en ademhaling rustig, emotie afgestemd op mijn eigen zender, ratio alles goed laten overdenken). Mijn resultaat was navenant, ik heb weer zeggenschap over een situatie die uit mijn eigen handen leek.

In een moeilijke situatie hebben we de belangeloze, gecommitteerde input van anderen nodig om onszelf naar grotere hoogten te brengen. Ze weten dat in de sport al heel lang, het geldt ook voor alle andere gebieden in ons leven. Wat heb jij nodig om een grote nieuwe stap te zetten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten