maandag 25 november 2013

Maak elke dag je eigen Glimlachmoment!

Vorige week werd ik blij verrast met een mooi en volledig onverwacht cadeau. Iemand had speciaal voor mij een zilveren kunstwerkje gemaakt als dank voor het mooie coachtraject dat we samen hebben doorlopen. Ik was er helemaal beduusd van. Het was mijn glimlachmoment van de week en ik wist gelijk dat ik er over zou schrijven vandaag!

Het is mijn vak om mensen blij te maken met wie ze zelf zijn, trots en vol zelfvertrouwen in de wereld te staan en de dingen aan te pakken die ze willen. Wanneer iemand op die manier mijn deur uitloopt, dan ben ik weer blij, trots en vol zelfvertrouwen.

                                                                                                 - Geef jezelf elke dag een cadeautje -

Zolang je in staat bent om, ongeacht de omstandigheden waarin je je bevindt, elke dag te focussen op wat goed gaat in je leven, waar je blij van bent, waar je trots op bent, waar je zelfvertrouwen van krijgt: dan doe je de dingen die je wilt doen en dan ben je de mens die je wilt zijn. Wanneer je in staat bent om elke dag je eigen glimlachmoment te maken, dan ben je meester van je eigen gemoedstoestand en meester over je eigen bestaan!

Het kunstwerkje is geïnspireerd door dat inzicht: wat het leven je ook toegooit, jij bepaalt of je er iets moois van gaat maken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten